Letar
du efter

hållbar tillväxt?

Vi arbetar med hållbara tillväxtstrategier. Erfarenhet, effektivitet och driv är det som format oss och det är det som får dig att växa så mycket som du vill.

Letar
du efter

hållbar tillväxt?

Vi arbetar med hållbara tillväxtstrategier. Erfarenhet, effektivitet och driv är det som format oss och det är det som får dig att växa så mycket som du vill.

Introduktionsmöte

Vi startar med ett möte där vi går igenom era behov & mål

Uppstart

Vi introducerar företaget för våra säljare och lär känna er på djupet

Mätbara resultat

Vi arbetar med mätbara resultat och har uppföljning med er varje månad

Strategi

Vi tar fram den bästa strategin för ert företag

Försäljning

När vi kan er produkt in och utan påbörjar vi försäljningen

Våra samarbetspartners

IP-Only heter sedan 19 januari 2023 GlobalConnect.

Våra tjänster

Vilken säljkanal letar ni efter?

Genom smart, innovativ och kvalificerad tele- och fieldmarketing når Devi nya potentiella kunder. Företag får då en möjlighet att både spara både tid och pengar samtidigt som de kan fokusera och utveckla den existerande verksamhet.

Vill du komma i kontakt med oss?

Kontakta oss

Vi vill gärna komma i kontakt med dig för ett första möte, digitalt eller fysiskt. Skicka ett mail direkt i formuläret eller till info@devigroup.se eller ring in till oss: 08-30 30 45. 

Vi bokar in ett möte hos oss, dig eller digitalt!

En vinkande hand

Devi tilldelas utmärkelsen Trygg Kundkontakt 2023

Trygg Kundkontakt är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att vägleda konsumenter och kunder till företag som erbjuder seriös försäljning och kundservice via telefon och digitala kanaler.

Kontakta delar årligen ut kvalitetsutmärkelsen Trygg Kundkontakt till de medlemsbolag som lever upp till de högt ställda krav som ett medlemskap i Kontakta föreskriver.

Kvalitetsmärkningen omfattar:

  • Efterlevnad av Kontaktas stadgar och affärsetiska riktlinjer
  • Efterlevnad av svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och i verksamheten i allmänhet
  • Schyssta villkor för personal i form av kollektivavtal eller motsvarande pensions- och försäkringsskydd
  • God arbetsmiljö
  • För de fall kundklagomål uppstår ska dessa ärenden hanteras på ett professionellt sätt och kunden/konsumenten ska känna att den erhållit ett bra bemötande. Kundklagomål, dess antal och art, följs årligen upp av Kontakta.
  • Minst en person i ledande befattning ska ha genomgått Kontaktas introduktionsutbildning
  • Den årliga självdeklarationen ska vara inlämnad.


Syftet med utmärkelsen Trygg Kundkontakt är att visa att kvalitet gör skillnad och att seriösa bolag är värda att lyfta fram. Kundservice och telefonförsäljning är viktigt för svenskt näringsliv och konsumentmarknad ur många perspektiv och genom att belysa seriositet önskar Kontakta att myndigheter och beslutsfattare ska värna om dessa verksamheter.

✔️ Fullvärdiga medlemmar hos Kontakta sedan 2022.